2010. március 31., szerda

Húsvétra hangolódva

Március végén Marcival előszedtük a húsvéti dekorációinkat. Nem sok van, de azért minden évben veszek hozzá ezt-azt. Készítettünk egy tojásfát, barkaágakra hungarocell és apró fa , meg kerámia tojásokat aggattunk:)Régebben húsvétkor mindig festettünk Odikával piros tojást,sütöttünk sütit,szépen felöltöztünk és vártuk a locsolókat. Bár én nem szeretem, néha terhesnek is éreztem, nem akartam elvenni a kislányomtól a készülődés, várakozás örömét. Tavaly 2009-ben kérdezte először, hogy "Anya mi lenne, ha nem lennénk itthon hétfőn?" Az az igazság örültem neki, végre egy nyugis nap lesz a locsolkodós nap:) Úgyhogy tv-t néztünk, sütiztünk és scrappeltünk egy jót. Idén ugyanezt tervezzük:))))

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails