2010. március 14., vasárnap

Project12-2010.02

Folytatom Scrapbook and Cards Today havi kihívását. Elkészültem a februári oldalpárral. Ez alapján a vázlat alapján dolgoztam:A fotók szélét kicsit megreszeltem, a hullám mintákat egy sablon segítségével rajzoltam meg, és egyenként lyukasztottam ki. a kerek fotó alátéte szintén sk, Atyus féle 1 ft-os módszerrel készült, de nem lett olyan szabályos, mint szerettem volna. A címet és évszámot nyomtattam,a fa szívet kicsit tintával átkentem, hogy kopottabb legyen és kevésbé harsány piros . Végül a hátteret zselés tollal hópelyheztem.
Még a legelső lépések egyike volt, hogy a két alapkartont átlátszó ragasztóval hátul egymás mellé illesztettem , így ragasztottam a papírokat és képeket fel. Mikor kész voltam szét akartam vágni, persze a penge megcsúszott és egy mm-nyire a kartonba szaladt. Hát ilyen az én formám. Azért összességében tetszik a végeredmény:)

Felhasználtam: Bazzil karton-zöld és bordó, Lidls karton, 7Gypsies papír, Adornit papír,akril hópehely, betűk:JACQUESscrapper Designs-funtime in the summertime, fehér zselés toll, fa szív

Köszi, hogy benéztél:)

2 megjegyzés:

hAnd-i írta...

nagyon tetszik az oldalad... a vázlat is csodás, de olyan jól összehoztad a szinekkel, fotókkal... ügyes lett

Timi írta...

nekem is nagyon tetszik! szuper lesz ez a project, ha elkészül!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails