2010. március 9., kedd

Kaszkadőr show- Izzie és Timcsó 6. kihívására

A kihívás lényege, hogy szerepeljen az oldalon jármű. Más megkötés nincs.
Azonnal ezek a tavaly készült (és kinyomtatott) fotók jutottak eszembe. A bemutatót nagyon várták a fiúk, kettesben mentek és szuper jól érezték magukat. Marci imád mindent aminek 4 kereke van:)
A szervezők a show teljes bevételét egy beteg kisfiú javára ajánlották fel. Lehetett ugráló várazni, posztert venni a szereplők aláírásával.( Naná, hogy az is megvan:))A fotókon szereplő színekhez választottam a narancsos(Rayher-Classic Collection) alapot. Erre föld szín(Pixie Press) és fű zöld(fotó karton) került.+ BasicGrey papír.
A cím betűi freebie-SweetBlossomDesigns-All fired up. Használtam még az Atyustól kapott Tim Holtz grungeboard csillagokat, Marci kisautójáról megmentett 'felniket', és Odi egy régi pulcsijáról leesett betűket:P A zöld komment kártyát kicsit összetintáztam, a szalag is amivel díszítettem, egy torna cipőről való:)
Az utolsó napon küldtem be, szerencsére a Lányok meghosszabbították a határidőt, és nagy örömömre az enyém lett a nyertes oldal. Úgy látszik ragyog a szerencse csillagom:D
És a szépséges ajándék amit nyertem:
Nagyon köszönöm!:)))

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails