2010. március 19., péntek

Vizsgálat

Már korábban írtam róla, hogy Marcinál tej és tojás allergiát állapítottak meg:( Kaptunk beutalót Szegedre a Gyermek Klinikára, ahol ma kellett megjelennünk 8 és 9 óra között.
A Főorvosnő nagyon kedves volt, átnézte az összes eddigi leletét, kikérdezett A-Z-ig, de semmi konkrétumot nem mondott, mert be akar fektetni bennünket kivizsgálásra. Bár azt mondta kezd a kép körvonalazódni, de szükségesek még vizsgálatok, hogy tisztán lásson. Szerettem volna megúszni a benn fekvést, de nem engedett bejárni bennünket(kb 30 km Makó-Szeged), mondván lesz olyan vizsgálat ami hajnalban lesz!(?) Na mindegy, csak derüljön már ki valami konkrétum.A diétát is tartani kell egyenlőre.
Egyébként Marci nagyon ügyesen viselkedett, végig csendben volt, autózott, mindent megcsinált, amit a dr néni kért. Mondta is, hogy ilyen jól kommunikál, hátha sikerül a légzésfunkciós vizsgálatot is kivitelezni. Most gyúrunk rá:) Szerencse, hogy a végére hagyták a vérvételt, mert ekkor eltört a mécses, de ez is simán ment.
Viszont délután, mikor hazaértünk, éreztem, hogy meleg. Lázas is volt, kúpot, hűtőfürdőt kapott egész du és éjjel.
Még Odinak is fáj a füle, pedig 4. napja kapja az Aktilt+ fájd csillapítót. Remélem hétfőre jobban lesz Ő is.
Ki vagyok én keményítve ezekkel a kölkökkel:)P

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails