2010. március 1., hétfő

Tavaszváró scrap-chat

A Scrap.hu-n péntek este egy újabb közös alkotásra került sor. Sajnos nem tudtam az elejétől ott lenni, csak bekukkantottam. Szerencsére Veka folyamatosan mentett és nekem is elküldte a készítés lépéseit. Eldöntöttem, hogy nem kukucskálok, nem nézem meg mit készítettek a lányok, csak a leírást használom. Nagyon nehezemre esett kibírni;)
Már szombaton nekiláttam, de csak az elemek előkészítéséig jutottam, mert mennem kellett éjszakára. Másnap fejeztem be a ragasztást, varrást . Jól elszöszöltem vele, de csak én lehetek ilyen lüke, hogy éjszakázás után varrni akarjak.Néhány ujjbegyem bánja a dolgot. Én 8"x8"-es oldalkat készítek, így közben még át is kellett számolgatnom a 12"x12"-es oldalkhoz megadott méreteket.De a lényeg, hogy nagyon élveztem készíteni. Íme:Felhasználtam:Rayher mintás papírokat, Lidls kartont SBK virágokat, Woodvare levél lyukasztót és az új sarokkerekítőt:) Adornit betűmatricát és Pretty Color tintát.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails