2010. március 25., csütörtök

Díjat kaptam:D

Tittina tartott érdemesnek erre a Kreatív Blogger díjra.Köszi:)
A díjhoz tartozó szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad! (belinkelve a blogját)
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj Magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek! Ne felejtsd el linkelni a blogjukat!
5. Hagyj megjegyzést Náluk, hogy tudjanak a díjazásról!


7 dolog rólam:
- Odi már velem érettségizett:P
- gyűlölöm, hogy szemüveges vagyok
- 5. osztályos korom óta tudom, hogy ápoló szeretnék lenni
- nehezen viselem a változást, nagyon ragaszkodom a megszokott dolgokhoz
- a párom életem első szerelme, 10 év kihagyás után találkoztunk újra ( állítom, hogy nem csak a töltött káposzta jó felmelegítve:)))
- édesség függő vagyok
- nagyon szeretnék egy író szekretert, sok apró rekesszel, intarziával, meg titkos fiókkal (igaz a lakásba nem nagyon illene, de sebaj, egyszer úgyis lesz)

És akikre én gondoltam:
Jovi
Andi
Merika
Atyus
Rika
Csuti
Limara

Szép napot Mindenkinek!

7 megjegyzés:

Atyus írta...

Nagyon szépen köszönöm! :) Be is írtalak a bejegyzésbe.

hAnd-i írta...

Köszönöm Gabi, hogy gondoltál rám...

Rika írta...

Szia Gabi, nagyon köszönöm a díjat! Kedves, hogy gondoltál rám is. Remélem hamarosan meglesz a szekretered, mennyi minden elfér abban!

hAnd-i írta...

Gabi, én egy könyves játékra hívlak. Belelapoztam az archívumba és nem találtam nyomát, hogy már kitöltötted volna a kérdéssort. Viszont rátaláltam egy olyan bejegyzésre, hogy a blogod, inkább magadnak, saját örömödnek szánnád. Remélem nem kellemetlenkedtem a múltkor, hgy közhírré tétettem, hogy kincset rejtegetsz. Nem állt szándékomban. És tényleg úgy gondolom, hogy egy kincs rejtőzik itt, a kezeid által is, meg a személyiségeddel is. Szóval nézz be hozzám.

Merika írta...

Most én hívlak egy kis játékra, nézz be a "Gondolatok fiókjába" légyszí!

hAnd-i írta...

Nagyon hiányzol Gabi... és én már olyan vagyok, hogy ha nem hallok valakiről, aggódom érte... de azért remélem, hogy nincs semmi baj... egy újabb díjat adni jöttem... az életem része vagy, szeretem amit írsz legyen az bármi és bármiről... alátámasztanám a díjjal

Jovi írta...

Csak kapkodhatod a billentyűzeted, ha egyszer nekiállsz bejegyzést írni! :)) Én is adok egy díjat Neked!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails