2011. február 27., vasárnap

Itt a farsang...

Pénteken volt Marci ovijában a farsang. Ugyan még "beteg szabin" van, az első maszkabálját azért nem hagytuk ki. A jelmezét én készítettem. Ne valami bonyolult varrógépet igénylő dolgot képzeljetek, az nem az én műfajom(sajna). A duriban találtam fehér nadrágot flitterekkel, meg trapéz szárral. Ezt fiúsítottam:) Volt még fehér body otthon, ezekre filc tollal foltokat festettem. A farok régi lepedőanyag felcsavarva é s kétoldalú ragasztóval rögzítve. A fület pedig egy fülvédőből és egy pár szintén duris fekete zokniból készítettem.
Az arcfestés fekete szemcerkával történt. Kb 300 forintot költöttem rá. Szerintem tök cuki volt, de az is igaz, hogy neki volt egyedül ilyen házi barkács jelmeze:P
És itt van az én kis dalmatám a 101 kiskutyából:

Odi is beöltözött tegnap este, igaz nem farsangra, hanem a Hagymabálra. A Reneszánsz tánckör járta a nyitótáncot.
Hölgyek fotó masinával:D

És egy kis farsangi finomság amit ma sütöttem :

1 megjegyzés:

Era85 írta...

Megvagy! Be is követtelek! :)
Nagyon édes fotók!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails