2011. február 27., vasárnap

Zónázzunk!

Alig várom, hogy elkezdődjön!
Néhány hónapja találtam Via oldalára és azóta lelkes látogatója lettem:) Nagyon szeretem az írásait, a hasznos ötleteit, a szépséges képeket, amiket az olvasók örömére közzétesz. Kedvenceim a FlyLady program, a rendszerezéssel kapcsolatos cikkei, és nem utolsó sorban a letölthető cuccai.
Most pedig egy közös zónázásra invitál mindenkit. A program lényege, hogy a FlayLady módszerrel takarítjuk végig az egész lakást. A legjobb az egészben, hogy nem egyszerre kell mindent megcsinálni, hanem ahogy időd, energiád engedi hetente 1-2 helyiséggel kell végezni.
Én már kész vagyok a "bevezető " mini lomtalanítással és holnap kezdek az előszobával:)
A részletekért látogass el Via blogjára:

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails