2011. február 22., kedd

Elmaradások

Sziasztok!
Régen nem jelentkeztem, sajnos leginkább betegségek miatt. Nem indult túl jól az új év egészség szempontjából, de bizakodóak vagyunk, vagy legalábbis próbálkozunk. Sokkoló volt hallani a 6 éves szemdaganatos unoka hugiról és a 2,5 éves cukorbeteg unokaöcsiről:((( Azóta szerencsére mindketten jobban vannak és én örülök, hogy az én kicsimnek "csak" krónikus hörgőgyulladása van. Ő is már 5. hete van itthon.:( Szóval szkreppelni sem időm, sem energiám nem volt már jó ideje, kimerült a hobbi a szebbnél szebb oldalak nézegetésében.

Azért hoztam néhány fotót a gyér "termésről":)
Még tavaly vettem részt a Scrap.hu névnapi stafétájában, amikor is Csutinak küldtem ezt lapot:
Én pedig ezt a szépséget kaptam Évától:
Anyukámnak készítettem karácsonyra 2 képkeretbe foglalt képet, amik a szülinapján készültek:

És végül még egy képes lap Bettike ovó néninek a névnapjára:
Felhasználtam:Lidl karton, Rayher papír,Basic Gray papír, SBK virágok, Prima virágok, Tim Holtz-Distress ink(dusty concord és vintage photo), Woodvare lyukasztó, csillámos ragasztó, félgyöngyök, milton kapcsok

Köszönöm, hogy végigolvastál:) Szép estét Mindenkinek!

3 megjegyzés:

Virág Éva írta...

Szegénykék... Jobbulást mindegyik apróságnak!
(a névnapi képeslapomat megkaptad?)

Gabi írta...

Ó igen Éva !Köszi:)
Nagyon tetszett, reagáltam is rá utána nem sokkal.
Be is illesztem a bejegyzésbe .

Virág Éva írta...

Örülök, hogy tetszik:)(akkor lehetett a szervergond, mert nem kaptam visszajelzést, és sokat szidtam a postásokat...)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails