2011. december 15., csütörtök

Karácsony készül...


Karácsony készül, emberek!
Szépek és tiszták legyetek!
Súroljátok föl lelketek,
csillogtassátok kedvetek,
legyetek újra gyermekek,
hogy emberek lehessetek!

Wass Albert

Már egy ideje karácsonyi lázban égek! Tervezgetek, készülődök, kitalálok, megvalósítok. Néha sikerül, néha nem:P
Akartam én is "December Lapjait". Képek vannak ugyan, de már nagyon le vagyok maradva, ezért inkább karácsonyi mini album lesz az ünnepek után.
Van viszont karácsonyi tervezőm, amit már második éve Csányi Andival csinálok. Nagyon egyszerűen egy A5-ös kockás füzetet neveztem ki, ezt bevontam régi csomagolópapír maradékkal, az otthon meglévő matricákkal, címkékkel díszítettem, kinyomtattam és beragasztottam Andi táblázatait. Van benne naptár, menü terv, ajándék terv, mikulás csomag ötletek, adventi naptár és belevaló apróságok terve, Via karácsonyi tervezőjéből kinyomtatott oldalak. boríték a recepteknek és egy másik a cetliknek, blokkoknak.
Nagyon szeretem, mindig a táskámban van, csak előkapom, ha eszembe jut valami.
Így néz ki:

Mikor Hana bemutatta a zsebes albumot, jutott eszembe, hogy hasonló nekem is van. Ha van kedvetek nézzétek meg itt.

Köszi, hogy benéztél, igyekszem gyakrabban jönni:) Szép napot Nektek!

1 megjegyzés:

Era85 írta...

Nagyon jó ez a füzet! Olyan, mint nagyanyáink régi receptes füzete. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails