2010. június 6., vasárnap

Bárány himlő

Május közepén Marci a bölcsiben elkapta a himlőt. Tulajdonképpen örültem neki, legalább túl lesz rajta :) Szerencsére nem viselte meg túlságosan kisebb lázai és gyengeség jelentkezett, meg néhány göböcske. Kb. másfél hét alatt le is tudtuk. A bölcsis fotózásra elmehetett, mert gyógyulóban volt, de a kis szája alatt még látszik a seb.Ami miatt mégis aggódtam, hogy Odi elkapja-e. Neki nem volt kiskorában semmilyen fertőző betegsége, így benne volt a pakliban. Mikor Marci átesett a betegségen és Odi is jól volt kezdtem azt hinni ennyi volt. Ám június elején felhívott a suliból, hogy nincs túl jól és a kulcscsontján meg a kezén hólyagok vannak. Akkor tudtam Ő is himlős. Szegényt sokkal jobban megviselte, mint Marcit. Egyrészt lelkileg, mert akár hányszor tükörbe nézett elsírta magát a látványtól, és tetézte, hogy nem tudott hajat mosni. Ehhez jött a 39 fokos láz, gyengeség, rossz közérzet. + a lábán egyik hólyag beduzzadt, nagy kerülete lett, így még antibiotikumot is szednie kellett:( Szegényt úgy sajnáltam :(((

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails