2010. június 17., csütörtök

Project12-2010.03

Folytatom az éves albumomat:) Végre sikerült összeraknom a márciusi oldalt.A scrapbook and cardstoday blog oldalán bemutatott vázlat alapján dolgoztam. Igyekszem követni, de most kicsit üresnek találtam a bal oldalt ezért raktam 2 csőszegecset, egy fém csillagot és egy szalagot oda.
Nagyon tetszik, hogy a komment cimke formája és mérete végigvonul a havi vázlatokon. A színek kiválasztásánál a tavaszt idéző szineket kerestem, a rózsaszín passzol Odi pólójához és csempésztem még narancs sárgát is az oldalra:)Felhasználtam:Rayher és Lidl papírokat, szalagot, Rayher miltont, és csőszegecset, a levél és a virág Woodware lyukasztóval kivágva, Tim Holtz-Distress Ink és Pretty Colour-pigment tinta,Anchor hímzőcérna és Uni-Ball toll.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails