2010. június 16., szerda

6 hetes minialbum kihívás

Atyus indított egy kihívást a Scrap.hu-n még április elején. A határidő május 20. volt. Naná, hogy nem sikerült elkészítenem időben, de versenyen kívül csak megcsináltam:)

Az én választásom a Yabo köralbumra esett alapnak, és a szépséges Basic Gray ORIGINS kollekciójára.(ezeket nyertem Izzie és Timcsóca kihívásán) A zöld, a barna és a sárga a kedvenc színeim, úgyhogy tökéletes a fontos dolgok albumához.

Úgy gondoltam, hogy fekete-fehér képeket fogok használni, fém díszítőket , sok virágot meg strasszokat.

A hátlapon a Jenni Bowlin komment matrica külsejét használtam.A sulis kit óta őrizgetem, lehet hogy ez már beteges?KacsintásRayher fém sarkokat SBK virágot, Woodware chipboard számot és farkasfogat használtam még.


Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails