2011. december 16., péntek

Rudolf,a rénszarvas

Régóta nem digiztem, gondolkoztam is hogyan kell megcsinálni pl. a maszkolást, de úgy látszik ez is olyan, mint a biciklizés...:D.
Ezen felbuzdulva el is határoztam, hogy még frissiben megörökítem az arra méltó képeket. Semmi technikai bravúr, csak a fotók, néhány szép papír és kiegészítő. Ennyi! Remélem időm is lesz elég, hogy megvalósíthassam a tervem.
Oviba készültek a pici ajándékok Mikulásra. A rénszarvas cserép ötlete a Muffin Tin Mom blogról való.
Felhasználtam:Raspberry Road Design-Christmas Thyme, mushy-storyboard

1 megjegyzés:

Era85 írta...

Nagyon jó lett! Fantasztikusak a képek, és le a kalappal a nagyfiú előtt! Nagyon ügyes!

Az adventi kalendáriumos bejegyzésed is nagyon tetszett. Egyszerű és mutatós!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails