2010. február 5., péntek

Beutaló

Február 2.-án elmentünk Berni dr-nőhöz,aki mindjárt felajánlotta a további kivizsgálást. Szegedre irányított bennünket, a Tisza parti gyerekklinikára, Bede Olga tanárnőhöz. Sajnos leghamarabb március 19.-ére kaptunk időpontot.
A dr-nő szerint nem a tej vagy tojás okozza az allergiát, hanem valami mást fognak kimutatni, mert az eo.-ja magasabb.
Mi gondolunk még a porra, de inkább a penészgombára, mert a bölcsi elég lepukkant és vizesedik is.
Néhány nap múlva felhívtam a bölcsi vezetőt érdeklődtem, hogy kap-e diétás ellátást Marci. Azt mondta csak akkor, ha viszem a gasztroenterológus véleményét. Addig mehet ugyan a bölcsibe, de ugyan azt kapja , mint a többiek. Kérdeztem vihetem-e az ebédet én, de nem, mert az ÁNTSZ nem engedélyezi. Hát inkább nem kockáztatok! Ha már otthon teljes mentes étrenden van ne adjanak a bölcsibe se allergizáló ételeket. Inkább nem visszük, csak Marcinak is hiányoznak a kis társai és nekünk is nehezebb így, hogy valaki mindig legyen mellette. Na ezt a másfél hónapot csak kibírjuk és a viszgálatok kiderítik, hogy mi is van valójában.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails