2010. február 24., szerda

Lebuktam?!!! :)

Ma, mikor beléptem a blogra vettem észre, hogy van egy rendszeres olvasóm, mégpedig Jovi! Micsoda? De hogyan? Én azt jelöltem be, hogy ne jelenjek meg semmilyen keresőben. Mégis akkor milyen úton talált rám?
Félreértések elkerülése végett, nagyon örülök Jovinak!:D Hogy Valaki rám is kíváncsi legyen... El sem hiszem:) Gyorsan írtam is Neki egy levelet.
Odi sokszor kérdezte, hogy mi értelme van a blogolásnak, ha úgysem olvassa senki? Valójában ezt magamnak csinálom, egy kis napló, itt egy helyen vannak a scrap-es kedvencek, meg a saját "műveim". Bár mostanában a sok szebbnél-szebb blog candy láttán többször megfordult a fejemben, ha nyilvános lennék ez akár az enyém is lehetne;)))
Szóval úgy döntöttem mégis engedélyezem a keresőkben való megjelenést, bár még mindig vannak kétségeim:)
Minden esetre köszi Jovi! ;)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails