2010. január 31., vasárnap

Tej és tojás allergia??? II.

Elmentünk a Tescoba vásárolni. A Pick-listában olvastam, hogy van virsli, és parízer, meg májas, meg a kolbászok és ezek mind allergén mentesek. Nagyon örültem, mert a felvágottak közül is csak a párizsit szereti, a Scoobie-Doo virslivel meg nyerők leszünk:) Hát volt is 4 db van benne 445ft-ért, de kerül amibe kerül megvettem. Ahogy ott olvasgattam egyre több terméket találtam amit bátran fogyaszthat. Vettünk még szója kakaót is , 2,5 dl 185 ft volt és találtam olyan ropit is amiben sem tojás sem tejszármazék nincs. Marcika otthon itta a kakaót és boldogan falta a virslit:)))) A pénztárcánk meg kongott.
Délután Lili szülinapjára mentünk. Vittük a ropit meg a banánt, hogy Ő is kapjon valamit enni. Szegény megkóstolta volna a tortát, de nem engedtük, helyette kapott kukit. Jót játszott a gyerekekkel.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails