2010. január 2., szombat

2010-Happy New Year!



Egy hirtelen elhatározás alapján 1 éve indítottam ezt a blogot csak úgy magamnak. Sajnos nem sikerült teljesítenem most sem amit elterveztem:( Sem a 'naplót' nem vezettem rendszeresen, sem a hónap összefoglaló oldalakat nem készítettem el végig:( Majd igyekszem utólag bepótolni azért!!!!

És itt az újabb év és egy újabb egész évre szóló kihívás A Project 12. Lényeg, hogy minden hónapban megjelenik egy új dupla oldalas vázlat, ami alapján az elmúlt 1 hónapot kell összefoglalni.Hát megint lelkesen indulok az ötletnek, aztán majd látjuk:)
Íme a januári vázlat:Megfogadni nem akartam semmit idén, az előbb említettek miatt, mármint, hogy valami mindig közbejön(pl gyerekek, betegségek, lustaság, IDŐHIÁNY).
De csak le kellene fogyni, csak többet kellene a gyerekekkel törődni, és a scrappet is többször kellene gyakorolni.!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails