2009. július 21., kedd

Stavros

Ma reggel elutazott Odika Bp-re az apjáékkal, du pedig a fiúk elmentek a füribe, úgyhogy egyedül voltam néhány órára:))))) Scrapp-elni akartam!!!! Még du elkészítettem PS-ban a fotókat és Laci volt oly kedves és elvitte kinyomtatni nekem.A fürdőruhás kis képen alkalmaztam a klónozás technikáját, mert a kövek össze voltak firkálva festékkel, ezt tüntettem el.
Szóval tegnap megérkezett a Kit klub legújabb csomagja: A vizes nyár, ebből akartam alkotni. Ez sült ki belőle:

Az oldalhoz az 1999-es Görögországi nyaralás képeiből válogattam.

Alig használtam papírokat, mert a fotókon olyan szépen látszik a tenger és az ég kékje , inkább a homokos part színe dominál az oldalon. De a vízcseppek utalnak azért a környzetreZavart.

A készleten kívül használtam még a Kánikula kit betűit, Rayher miltont, kék és sárga Lidls kartont. A virágot én készítettem lyukasztóval, szélét tintáztam, egy régi egérpadon a hátulját egy ceruza végével átnyomkodtam, így lettek domború szirmok, az elején pedig belenyomtam a cerka végét, így a közepe is kialakult.

A bújtatott komment papírját sarokkerekítő ollóval vágtam, virág alakú lyukasztóval vágtam egy világosabb kartont ezt félbehajtva ragasztottam fel, masni segíti a kihúzását.

A bélyeg szél készítését is régen ki akartam már próbálni. A fotót fehér széllel nyomtattam a fotópapírra, hátoldalán körben 2mm-re jelöltem és 0,5cm-ként lyuggattam.Végül 15 percig pihentettem a kezem, mert azt hittem leszakad De a végeredmény tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails