2009. július 28., kedd

A barátom, Áron

Marci legjobb barátja a bölcsiben Áron. Elég hamar észrevettem, hogy többet megy Áronhoz már a beszoktatás ideje alatt is Marci, de később a gondozónők is mondták, hogy sokat játszanak együtt. A fotó a nyílt napon készült.

A gyerekek pólójához remekül illenek a Madaras készlet színei:)

A vázlat a Girl Talk 2009/06 digi template-je.

A kit elemein kívül használtam még Rayher kaparós matricát és a Csobbanás kit betűit és egy fa virágot és zöld fotókartont.

Ezt a másik oldalt hamarabb kezdtem el ugyan, de valahogy nem akart összeállni. Ehhez is a fotókat már korábban előhívattam.

Az Öcsémmel elég kevés közös fotónk van, most is csak ez a kettő készült a ballagáson.Sajnos a hátunk mögött üveg volt és nagyon visszaverte a napfényt ezért a képek eleve nem túl jók:(

A zöld kartont meggyűrkésztem kicsit és kékkel tintáztam a gyűrődéseket. A cimke a Vizes nyár kitben volt, de mivel ezt Odi kiválasztotta, jól lemásoltam A kék alap Lidls karton, Adornit betűmatrica,virág sk, fehér zselés tollal körberajzoltam a lap szélét. A z elrendezés a Girl Talk 2009/02 vázlata.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails