2009. április 6., hétfő

Még egy kis tél

Már január óta megvan ez a készlet, de még csak most volt időm vele dolgozni.
Az első képen Odika van, azon a télen készült amikor ideköltöztünk a Róka u-i házba.
Lidl-s kartonra ragasztottam az "Utolsó jeges fuvallat" kit papírjait.Az akril hópehely és a matrica a készlet része volt, a kis papír hópihéket egy számlalevél borítékjáról vágtam ki és csillámmal meg strasszal díszítettem. Fehér zselés tollal rajzoltam még körbe az oldalt és a kék papírt. A komment helyét bélyegzővel pecsételtem. A Scrap.hu vázlatkihívás játékban lévő 27. vázlat alapján készült.
A másik képhez szintén a kit papírjait használtam. Az ékezetek kis kék strasszok, amiket belenyomtam csillámos ragasztóba. Ezeket a fotókat már használtam korábban egy digi oldalhoz is. A szöveget Juca fonttal nyomtattam a kithez tartozó papírra.A vázlat Flergs templait-je alapján .

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails