2009. április 13., hétfő

Húsvét hétfő

Idén először- mióta Odika megszületett- nem fogadtunk locsolókat. Őszintén szólva nem bánom:) Úgy terveztem, hogy el is megyünk itthonról, de a természet közbeszólt! Idén minden 1 hónappal hamarabb kezdett virágozni!!! Úgyhogy csak tüsszögtem és tüsszögtem... Gyorsan elkezdtem szedni a Cetirizint. Inkább otthon maradtunk és scrapp-eltünk!!!!!:)
Odikáról készítettem egy újszülött kori képet, egy francia blogon találtam egy gyönyörűt ezt lifteltem. Ilyen lett:

Felhasználtam: pixie press és rayher papírokat, lidl karton,rayher milton és kaparós matrica, selyem virágok

A szöveget nyomtattam és 3Ds kockákkal emeltem meg. Minden papír szélét reszeltem és fekete tollal körberajzoltam, hogy ne legyen túlságosan 'habos-babos' az oldal. A sötétebb papír is ezért került rá. Ennek a szélére a fodrot egy nagyon tuti kis eszközzel készítettem: Odi régi műanyag bevásárlókosarának a szélét rajzoltam körbe

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails