2009. április 5., vasárnap

5.scrap-chat

Tegnap este volt az 5. scrap-chat a Scrap.hu-n. Úgy volt, hogy nem tudok ott lenni, mert éjszakás leszek, de változott a beosztás. Szombat délelőtt választottam és szerkesztettem meg a képet, Odika előhívatta nekem. Csak a kezdés előtt döntöttem el miket fogok használni, akkor válogattam össze a papírokat, kiegészítőket.
Az esti alkotást Mesi vezényelte le. Nagyon jó vázlat alapján dolgoztunk és természetesen az idei trendek szerint beépült az oldalba a fodrozás-csipkézés is.
Az én oldalam ilyen lett:

Rayher cuccokat használtam(papír, csőszegecs,táblácska, szalag,) fotókartont, strassz és selyemvirágot. Rózsaszínnel tintáztam. A címet elrontottam mikor már minden kész volt, ezért került rá a táblácska, a virágok 3D-s kockákkal vannak felragsztva.A többi virág közepébe csillámragasztót és pici stasszokat nyomtam.

A lyukasztóm leszerepelt rendesen egy lyukat sem vágott ki teljesen, kénytelen voltam mindet szikével újravágni. Az újságpapír freebie(AWP-ator collab-A Touch of Romance)

A többi alkotás megtekinthető a galériában. Érdekes mennyire másként lehet egy adott elrendezéstervet értelmezni:)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails