2012. december 1., szombat

Adventi naptárak

Ma kezdődik a karácsonyi visszaszámlálás, ami minden évben az adventi naptár első kis ablakának kinyitásával indul.
Idén is kerestem ötleteket a Pinteresten. Ezek a kedvenceim:)
Végül Marcinak  gyufás skatulyából , Odinak borítékból készítettem kalendáriumot.
Így készült a Marcié:

2 oldalú ragasztóra felragasztottam a skatulyákat
Fenyőfa formát alakítottam ki a kis dobozokból




Felragasztottam a számokat(ez ráért volna később is:))

A dobozok tetejére is kétoldalú ragasztó került.

Az egészet bevontam zöld papírral (ezt először harmonikára hajtogattam , de nem volt jó, mert mindig felvált, ezért kénytelen voltam szétvágni és a kis csíkokat egyenként felragasztani)

Különböző elfoglaltságokat találtam ki  minden napra, A4-es lapra nyomtattam és szétvágtam

Minden skatulyába került egy kis cetli és valamilyen finomság.

Már csak a díszítés volt hátra, csak apró matricákat használtam.
Marci a kész adventi naptárral:)


Az első napi feladat a naptárból.:)))



Ez pedig az Odié. Neki vettem 24 borítékot amire felragasztottam a számokat. Bele 1-1 otthon  elkészíthető  arcmaszk, pakolás került. ( Ezeket internetről kerestem , A4-es lapra úgy formáztam, hogy 10x15 cm-es re lehessen vágni, kinyomtattam.) Mellé 1-1 parfüm minta , édesség került. Szép kosárba rendezve adtam át. 

1 megjegyzés:

Merika írta...

Nagyon jó, lett, mindkettő nagyon ötletes, sok szeretetről árulkodik! Jó látni hogy azért alkotsz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails