2012. május 6., vasárnap

Anyák napja van ma

Mert te adtál nekem életet, és ami még fontosabb, leckéket arra, hogyan kell élni. Te vagy minden jónak a forrása, amit elértem életem során.
Mami, köszönetet mondok mindazért, ami vagy és ami én vagyok.

David L. Weatherford

Anyukám Marcival:)
Felhasználtam: felirat-Budaházi Brigitta, virág-Raspberry Road Design



Odikával:)

"Ha nem volnának gyermekeim:
-több pénzem volna,
-jelentősebb anyagi javaim,
-valószínűleg több helyre eljutottam volna
-többet aludnék,
-jobban adnék magamra
-az életem sokkal unalmasabb és kiszámíthatóbb lenne.
De, mint szülő:
- többet nevettem,
-gyakrabban sírtam
-többet aggódtam,
-többször rohantam,
-kevesebbet aludtam, mégis vidámabb az életem.
-többet tanultam, érettebb lettem
-a szívem jobban fájt, jobban tudtam szeretni, mint valaha is hittem,
-többet adtam magamból, de cserébe ÉRTELMET NYERT AZ ÉLETEM."
/Marienne Neifert/

1 megjegyzés:

Era85 írta...

Nem is tudtam, hogy ő az anyukád! :) Nagyon jó, hogy még együtt is dolgoztok!

Nagyon jók a képek és az idézettel nagyon együtt tudok érezni!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails