2009. június 21., vasárnap

Boldog Apák napját!

Június harmadik vasárnapján a világ számos országában tartják az Apák napját. Több más ünnephez hasonlóan az Apák napjának eredete is bizonytalan, számos legenda kering körülötte. Az egyik legismertebb szerint az Apák napja Amerikából ered, 1909-ből. Az Anyák napja alkalmából rendezett misén bizonyos Sonora Smart Dodd arra gondolt, hogy őt és testvéreit az édesanyjuk halála után kizárólag az édesapjuk nevelte, és igazságtalannak érezte, hogy nincs egy nap, ami csak az apáknak szól. Bár Sonora szülővárosában már 1910-től ünnepséget rendeztek az apák tiszteletére, csak 1966-ban vált országszerte ismerté, 1972-ben pedig Nixon elnök törvénybe foglalta az Apák napját.(forrás:scrap.hu)

Én is készítettem lapot a páromnak:)

Marci rajzát ragasztottam a belsejébe és 2 kis képet,de ezeket csak egy kis pöttyel, hogy ki lehessen venni, mert az aktuális fotókat a tárcájában hordja. Ezeket PS-al 'turbóztam', overlay és Arenn WA-jai kerültek. Zöld színt használtam sokat, mert az a kedvenc színe+ a mintás papírban lévő színeket.A keksz és a kék papírka alászivacskockákat ragasztottam, a kék kartonra fehér zselés tollal írtam szétvágtam és minden darabot zöldes barnával tintáztam.

alap-Lidls karton, papírok:DaisyD-kockás p,Rayher-pöttyes,fotókarton-bordó, Téli kit klubos-kék karton, Kánikula matrica, irodai ezüst színű milton

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails