2009. június 13., szombat

Ballagás

Mozgalmas napok vannak mögöttünk :O, és a mai nap lesz az egészen a korona.
Odi már reggel korán kelt, mert Marikához fél 7-re kellett mennie. Persze az autó még mindig nincs kész ezért Vörös Öcsi felajánlotta, hogy szállítja ahová kell.
Még tegnap megcsináltam a körmeit (még soha nem manikűröztem előtte) -francia manikűrt választottunk halvány rózsaszín alappal, fehér végekkel és minden köröm egyik oldalára picike virág alakú strasszt ragasztottunk ,amit átlátszó fényes réteggel rögzítettünk.
A haját feltűzte Marika, szép lett az elején az átlós választék. Mikor hazaért Odika diszkrét sminket készítettem neki. Korrektort, rózsaszín és kevés lila szemhéjpúdert, fekete szempillaspirált,lilás rúzst és szájfényt használtam. Egyébként is ilyen színekre gondoltunk, hogy ne legyen kirívó, túl nagylányos, de pont illet is a nyaksáljuk színéhez.
Még ballagás előtt átadtuk az ajándékunkat:Odika elment , mert fél 9-kor volt a suliban a fotózás.
Én meg 8-ra mentem a fodrászhoz,utána még berohantam a csokorért a virágboltba:A szélben való bicajozás nem tett túl jót a hajamnak:)
Mire hazaértem Laci már felöltöztette Marcit , de rövidgatyót vasaltam neki ezért át kellett öltöztetni, Laci is majdnem kész volt már. Én is gyorsan magamra kapkodtam a cuccokat, gyors smink és indulhattunk is GYALOG!!! Laci mondta ugyan, hogy keróval menjünk én nem akartam, de úgy bántam, mint a kutya! Erőltetett menet volt, de odaértünk időben!:)
9-kor a 7.esek búcsúztak Tőlük, átadták a tarisznyát, ezután Odi mondta a búcsúzóbeszédet a következő 8.-osoknak. Fél 10-kor elindultak az osztálytermekben, felcsendültek a ballagó dalok.
10 körül értek ki a Bartók szoborhoz, itt tudtuk átadni a csokrokat, virágot helyeztek el az iskola névadójának szobránál, énekeltek.
Ezután kezdődött az ünnepség. Dobogóra álltak 1-1 csokorral, énekeltek ismét, az igazgatónő és Liza beszédet mondott. A kitűnő tanulók jutalomkönyvet vehettek át a Polgármester Úrtól,köztük Odi is:Ezután minden 8.-os 1-1 elsőstől kapott egy lufit, amibe 3 kívánságukat írták. Odinak az unokatestvére adta, Rebeka.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails