2013. január 5., szombat

Régi székből újat

Még a nyáron megtaláltam anyukámnál a régi székemet. Nagyon jó állapotban volt, eltekintve a kosztól és a kifakult anyagtól. Egyből az jutott eszembe, hogy felújítom és jó lesz Odi szobájába az íróasztal mellé. A Pinteresten találtam útmutatást a kárpitozáshoz, ám sem az ülőkét , sem a támlarészt nem lehetett lecsavarozni , így rögtönöztem és menet közben gondoltam ki hogy is lenne a legjobb. 


Így nézett ki a szék eredetileg. Legalább 25 éves, még az én gyerekszobámban állt.:)
Egy alapos porszívózás , lemosás , csiszolás után  lefestettem 2 réteg  fehér festékkel a fa részeket.
Először az ülőkére tűztem kárpitostűzővel az anyagot, gondosan figyelve arra, hogy az anyag mintája egyenes maradjon..

Mivel nem tudtam levenni az ülőkét a támla lécéig bevágtam az anyagot, szépen beigazgattam és az alján megtűztem.
Sajnos a támlarész behúzásáról elfelejtettem képet készíteni, de az elv hasonló volt, mint az ülőkénél, csak még inkább oda kellett figyelni, mert az eleje és a hátulja is látszik.
A támlarészre ráhajtottam és odatűztem az anyagot, de attól féltem ,hogy a használat során kicsúszik , ezért inkább megerősítettem még varrással is. 
Ilyen lett a végeredmény:)

És hátulról.

Odi szobájában:)
Nekem és a nagylánynak is nagyon tetszik a végeredmény. Szerintem első próbálkozáshoz képest nagyon jól sikerült. Nektek hogy tetszik?

2 megjegyzés:

Merika írta...

Nagyon szuper, ügyes vagy!!!!

Odi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails