2010. október 17., vasárnap

Reni- scrapchat-maratoni kihívás4.

A kihívás sorozat utolsó előtti, 4. feladata a scrap chat-es oldal elkészítése volt. Sajnos 'élőben' nem tudtam rajta részt venni, de utólag a leírás alapján elkészítettem én is.
Erika egy nagyon különleges, interaktív oldal elkészítését tanította meg velünk. A kép alatti félkör elforgatható, így látható lesz az alá írt komment.
Az oldalam Reniről szól, aki a tesóm párjának a kislánya. Nyáron találkoztunk vele először és nagyon megszerettük.
A hátteret én készítettem egy szörnyűséges rikítózöld kartonból. Rayher és Doris Castle Designs papírokat használtam. Strasszokat(ami különben mobilra való) és pillangókat ragasztottam díszítésül. A cím egy Rayheres keretbe került.És ilyen amikor elforgatom a félkört:

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails