2010. szeptember 18., szombat

Maratoni kihívás

A Scrap.hu szeptember 6-tól Maratoni kihívás sorozatot hirdetett, mely 5 héten át fog tartani. Lényege, hogy a hetente felkerülő feladatok közül négyet kell teljesíteni és okt. 10-ig kell feltölteni. Utána gépi sorsolás, és ez a mesés nyeremény talál gazdára:Igaz már a 2. kihívás is felkerült az oldalra, én még csak az elsővel vagyok kész:)
Az 1. feladat: Atyus szuper cikke alapján kiválasztani egy színharmónia típust és egy tetszőleges vázlat szerint oldalt készíteni.
Én Lisa Dickinson egyik oldalát lifteltem és a tetrakróm színharmóniát választottam. Atyus a cikkben ajánlott egy Color Scheme Designer 3 nevű programot ezt is használtam.

A fotók nagyon frissek és nagyon tetszenek a lánykámról:)
Az oldalamon az elsődleges szín Odi blúzának pinkje volt, ehhez társította a progi a narancs, a türkiz és a kiwizöld színeket. Hát elsőre igencsak megrémültem olyan vad volt. Tologattam jobbra balra, de sehogy sem tetszett. Nagy nehezen leesett, hogy nem kell nekem egyenlő arányban használnom ezeket, így a narancsot és a zöldet csak minimálisan raktam az oldalra.
Alapnak kék Bazzil kartont választottam, erre került a 'Vizes nyár' kitből a Fancy Pants-Beach House kétoldalas papír, és a KI Memories csipkekartonja. A jobb fölső sarokban dekorollóval vágott csík, ráncolt és felvarrt Lidl karton és Rayher miltonok kerültek, meg egy kis textil pille. A virágok SBK, közepükben irodai miltonok, amiket körömlakkal festettem. Került még fel GCD Studios csillámos betű és egy idézet amit Rainbow oldalán olvastam.
Pillanatok alatt (úgy kb. 4 óra:P) kész voltam vele nagyon élveztem a készítését és a végeredmény is szuper lett. Szerintem:D

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails