2009. december 17., csütörtök

Betegségek:(

Sajnos a december nem kezdődött túl fényesen, mert Odi 2.-án nem érezte jól magát fájt a feje, torka, estére be is lázasodott.Majdnem 39 fokos volt, de könnyen le lehetett vinni. utána még 2-3 napig gyenge volt és vissza is tért a láza. 1 hétig otthon tartottam Kapta a C vitamint napi 1000 mg-ot, Tantum Verdét, és az Algopirynt. Dec 9-én már olyan jól volt, hogy tudott menni suliba:)
Persze Marci is lebetegedett:( Hogy most Oditól kapta-e el, vagy a bölcsiben nem tudom..-én már köhögött, hőemelkedése volt, megelőzésre kapott is gyógyszereket, de másnap hajnalban csak befulladt, húzott, ugatott, dél körül magas láza is lett39 fok,hűtő fürdőztünk, inhaláltunk. Dec 7.-én volt a láz tetőzése, amikor a fenekében 40.4 fokot mértem.Doktornő Augmentint írt fel, mert olyan csúnya volt a torka, meg a mandulája, hogy majdnem összeértek és csupa fehér, hatalmas lerakódásos volt.Dec 11.-én jutottunk el odáig, hogy már csak 37.1 ig ment a hője, de 13.-án újra köhögni és húzni kezdett. Dec15-16.-ára lett jobban , ekkor már se láz, se köhögés nem volt.
Biztonság kedvéért jeleztük a bölcsiben, hogy csak az ünnepek után visszük legközelebb.Annyira legyengülhetett szegény immunrendszere nem akartunk megkockáztatni egy újabb betegséget.

Szerencsére nálunk jól sültek el a dolgok és szerencsésen meggyógyultak a gyerekek, de sokat frászoltam a H1N1 vírus miatt. Ekkor volt az a fertőzéshullám, mikor többen meghaltak a fertőzést követő szövődmények miatt. Mi nem oltattuk be magunkat és a gyerekeket sem, ezért időnként vádoltam is magam és csak remélni mertem, ha mégis megfertőződtek nem lesz semmilyen komoly következménye. Odi korosztálya volt az egyik legveszélyeztetebb csoport én meg ugye elkaphattam volna az osztályon is. A média hatására ( pozitív és negatív hírekre) az embereknek sikerült annyira összezavarodni, hogy már képtelen volt megítélni jól döntött-e.
Szerencsére ezen is túl jutottunk és én nagyon boldog vagyok, hogy mindenki jól van.
Néhány link még a témában:
Magyar Narancs
Fluval P inj.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails