2009. május 3., vasárnap

Anyák napja

Idén május 3.- án volt anyák napja. A Scrap.hun volt egy klassz inspiráló cikk, amiből különösen a betűalbum tetszett.Már régóta tervezem, hogy készítek egyet, most itt volt a kedvező alkalom. Legnehezebb az volt, hogy megfelelő méretűek legyenek a betűk, hogy egymást kellő mértékben fedjék, de látszódjon a szó is: ANYA (Mint utóbb kiderült ez Anyunak elsőre fel sem tűnt:-D)
Szóval elkészültem az albummal, de természetesen az utolsó pillanatban anyák napja előttÉs pont a kapkodás miatt nem is igazán lett olyan, mint szerettem volna:( Két betűt is elszabtam, egy-két előre kinyomtatott kép nem akart elférni...

Az album alap Grease betűtipus alapján készült, ezt rajzoltam Lidl-s kartonokra , a muffinos kiegészítőket használtam többnyire, ezen kívül Rayher papírokat, szalagokat, selyem virágot, csillámos ragasztót,strasszokat.

Sajnos nem lett olyan egységes, mint lelki szemeim előtt már láttam, de Anyukám megkönnyezte , tetszett neki és ez a fontos

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails