2009. február 16., hétfő

Valentin

A Valentin napot nemigen tartjuk Lacival, éppen csak megemlékezés szintjén. Idén úgy ünnepeltük, hogy vettünk egy Bounti csokit és elfeleztük:))))
DE! A scrap.hu februári kit klubos csomagja a szerelem jegyében lett összeállítva, plusz Klári kihívása volt, hogy dolgozzunk fel egy régen és most készült képen egyazon témából és még a havi kihívás is egybevágott ezekkel, szintén a szerelemmel kapcsolatos volt.Úgyhogy kombináltam a három dolgot és két kép is született:)

Az oldalon lévő fotók 2008-ban és 1993-ban, vagyis 15 ÉV különbséggel készültek. Rövid Love Storynk: 1992-ben ismertük meg egymást, szerelem első látásra,másfél év múlva szakítottunk én férjhez mentem, megszületett Odi. A páromnak is lett egy komoly kapcsolata. Kb.10 évig nem is találkoztunk. Elváltam, szakított. És újra összehozott bennünket a sors. 2002 óta egy pár vagyunk, közben megszületett a kisfiunk,Marci. Nagyon szeretem Őt és hálás vagyok, hogy ilyen társam lehet.Remélem örökre!

Az oldal 20x20-as, dekorollóval vágtam ki a fehér csillogó papírt.A fotók alá rózsaszín alátét került. Juca elemeit A5-ösben nyomtattam. Az idézet 3D-s, a textil a középső virág és a szalag, egyetlen mintalyukasztónk van: az alsó vrág az amit szintén rózsaszín papírból vágtam ki.A nagy kép alatt kihúzható kommentkártya van. A készleteken kívül használtam még Rayher milton, szalagot és virágot és 100ft-osból vett virágot, meg Lidl-s kartont.Ja és a nagy képról még annyit, hogy 3 képből lett összerakva,(bár mind egy időpontban és helyen készült, csak az egyiken én néztem ki jól, a másikon Laci, de egy telefonfülke volt mögöttünk,ezért a 3. képről vettem a hátteret)

Felhasználtamfekete, textúrázott alapkarton, gyöngyház fényű, textúrázott alapkarton,egy ív kétoldalas mintás karton (Dream Street Paper), mintás karton (Adornit), rózsaszín, szívecskés csipke-karton (KI Memories), szív alakú gomb, rubintvörös folyékony gyöngy

Az oldal szintén 20x20-as, a Valentinos készlet papírjait használtam, kivéve az alapkarton ami Lidl-s. Ezen az oldalon próbáltam ki a gyöngy tollat, de nekem is nagyon csúcsos lett, olyan mint sok kis habcsók. Használtam még Juca kinyomtatott kellékeit és a szíves gombot, amibe hímzőfonalat kötöttem.Az indaát fekete-fehérben nyomtattam ki egy freebie-ből: Jill D Zines-Untitled, és azt is pöttyöztem.A papírokat gyűrögettem, tépdestem, a sziveket és indát rózsaszínnel tintáztam. Végül fehér zselés tollal "körbevarrtam" az oldalt. Ez annyira megtetszett, hogy az előző oldalamnál is megcsináltam. Az elrendezés a Pencil Lines 122-es vázlata alapján.

Nagyon jó volt mindkét készlettel dolgozni, és jó volt újra felidézni a régi történeteinket emlékeinket. Ezek lettek idén az ajándékaim a drága Valentinomnak:)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails