2009. január 28., szerda

Bölcsi

Ez a bejegyzés visszadátumozva íródott:), mert eddig kicsit tapasztalatlan voltam(vagyok)a blogolás terén. Szóval kimaradtak dolgok és mivel magamnak próbálok naplót írni:) igyekszem majd kronológiai sorrendben haladni.
Marcikám idén kezdi a bölcsit. Nincs tapasztalatom a dologban, mert Odi csak oviba járt, ezért mikor az igazgatónő felajánlotta a látogatást éltünk is a lehetőséggel. Nagyon tetszett Nekünk is és ami a lényeg Marcinak is, bár ez még csak 1 óra volt. Hétfőn(01.19-én) kezdődik hivatalosan a beszoktatás:)
10 órára kellett mennünk, ekkor már a többi gyerkőc javában játszott. Marci szinte azonnal közéjük ment, figyelt, szemlélt néha rám is odapillantott, biztosan megvagyok-e:) Aranyosak voltak. Ebédig maradtunk.Ettől nagyon féltem, mert nem eszi a főzelékeket behabarva csak és kizárólag párolva.De így szinte minden fajta zöldséget. Itt ért bennünket az első kudarc,ugyanis felugrott az asztaltól, elszaladt és elbújt egy polc mögé. Alig bírtam előcsalogatni:( Nem is evett egy falatot sem.
Ezután minden nap jobb lett kicsit. Másnap már úgy mentünk, hogy tízóraizzon is. Narancs volt azt szereti, még az ebédet is megkóstolta. Örültem nagyon. Egyre bátrabb volt, igyekezett minél többfajta játékban részt venni, de egyedül is sokat játszik még. A gondozó nénik bíztatnak, hogy nagyon ügyes és nagy szó, hogy nem is sír.
Készítettem neki bölcsis üzenő füzetet, amiben Évi és Margó feljegyzi a változásokat, fejlődését, beszoktatás eredményeit. Jó scrapp-eshez híven hybrid albumot csináltam:) Íme:

Kellékek:

papírok:KAgard, tépés,cellux:Gigi, keretek:Kuznyec, Gabci-Ancsika-sünis kit, jld-modern boy, csillagok: digitreats-run, LJD-symphonystars, ourchives scraps-stardust, gom:ecologirl,tűző: AWP-sweet dreams, tag:AWP-summer cocktail,alma:digitreats-jump, jegyzetlap:commercialuset by petit moienaux, repcsi:WF-wonder lust, szalag:AWP-eart tohes

Végül egy kész oldal az első hét fotóterméséből:

Az oldalhoz Dani's girls templatet használtam. Ezen kívül:papírok, alma:KristalHartley-sky is falling, varrás:Erika-LP, cetli:Fraisinette-secret, betűk:SP-Promise, alma gomb:Kathrin-delicious,tag:HolySpirit-ptitesourisfont:Jeni's print.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails